בניית אתר לעסק

שום דבר לא עומד במקום, הטכנולוגיות מתפתחות, אנשים יותר ויותר זמן מבלים מול המחשב. כל זה גורם לכך, שיותר ויותר בעלי עסקים מעוניינים להרחיב מעגל לקוחות ולחשוף את שירותיהם ומוצריהם ללקוחות במרחב האינטרנטי.

מה היא הדרך הנכונה?

בניית אתר לעסק

לצורך זה קיימות מספר דרכים, אך הדרך הפשוטה והיעילה ביותר – הקמת אתר אינטרנטי. לצורך זה מומלץ להשתמש בפלטפורמה שנקראת וורדפרס. זאת פלטפורמה ידידותית מאוד למשתמש, עם מגוון רחב של פיצ'רים ואפשרויות. כמו כן הפלטפורמה עצמה לא עולה כסף, כך שאם יש לכם זיקה לטכנולוגיות אתם יכולים להסתדר אפילו בכוח משלכם. כמובן, במקרה כזה תצטרכו ללמוד על נושא הקמת אתרי וורדפרס וגם רכוש חבילת אחסון אתרים מתאימה ודומיין. במידה ואתם לא כך מתחברים לקטע הטכני, תוכלו להשתמש בשירות שלבוני אתרים, שתמורת תשלום יקימו לכם אתר וגם יכולים לתת הדרכה ראשונית בנושא ניהול ותפעול שלו. בנוסף, לכל המתחילים בשיווק דיגיטלי, אפילו אם לקחתם אנשי מקצוע, מומלץ להכיר את הבסיס של בניית אתרים, זה יעזור לכן למנוע בעיות בהמשך.

שירותים נוספים

שלבי בניית אתר לעסק

הגדרת מטרה של אתר וקהל יעד – בשלב הזה מאוד חשוב לא להתפזר ולנסות להגיע להגדרות הכי מדויקות, זה יעזור לקידום אתר ברשת וקבלת תוצאות.

בחירת צורה ויזואלית של האתר – זאת אומרת, שאתם תוכלו להסתכל על האתרים של מתחרים ועל האתרים בתחומים נושקים ולבחור איך תרצו שאתר שלכן יראה.

לאחר מכן תצרכו לבחור האם לנסות להקים את האתר בכוחות משלכם או לחלוטין לפנות לאיש מקצוע. במידה ותחליטו לבחור באיש מקצוע, אז הוא ינווט אותכם בכל התהליך. אם תבחרו להקים אתר לבד, אז במקביל לבחירה מומלץ כבר לרכוש את חבילת אחסון לאתר ודומיין. חשוב מאוד לבצע את הרכישה בחברה איכותית, שמספקת גם שרתים מהירים ומאובטחים וגם תמיכה ושירות לקוחות מקצועים וזמינים. ברב המקרים דרך אותה חברה תוכלו לרכוש גם דומיין לאתר.

לאחר רכישת החבילה של אחסון, תכנסו למערכת הניהול של השרת ותוכלו לבחור בהתקנה של וורדפרס.

לאחר התקנה תצטרכו לבחור בתבנית, שתראה לכם הכי דומה והכי מתאימה. תמיד שימו לב, מה הן היכולות של התבנית. האם ניתן להוסיף סליידר, האם היא תתמוך בחנות מקוונת, האם קיימות אופציות לשינוי של צבעים, פונטים ועוד. עוד שלב שתצטרכו לעשות זה לחבר את הדומיין שלכם לחבילת אחסון. זו אינה פעולה מסובכת, וברב חברות תמצאו מדריך מפורט איך לבצע את זה בצורה נכונה.

והנה הרגע בא… לאחר שבחרתם והתקנתם את התבנית, ולאחר שיש חיבור בין אחסון לדומיין צאו לדרך ותתחילו לעבוד על האתר. אל תשכחו, שפעולה חשובה שתצטרכו לעשות בכניסה ראשונה לפנאל הניהול של האתר – חסימה של האתר לאינדוקס. הרי אף אחד לא רוצה להציג את האתר ריק מתוכן רלוונטי לגולשים של האתר.

בהמשך העבודה על האתר, תצטרכו ללמוד איך ליצור עמודים, פוסטים. איך להוסיף תמונות וסרטונים? איך ליצור אפשרות של השארת פרטים של לקוחות לצורך יצירת קשר איתם. תכירו את התוספים הרלוונטיים והשימושיים ועוד הרבה דברים אחרים.

אז אם אחרי הקריאה של המאמר הבנתם, שכל העסק של בניית אתר לעסק נראה יותר מידי מסובך עבורכם.

פנו אלינו לקבל ייעוץ והכוונה בנושא בטלפון:

03-9763333

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך