בניית אתר לעסק קטן

 תקופת הקורונה גרמה לכולם להכיר יותר לעומק את העולם הדיגיטלי וגם שכנעה שכל עסק אפילו זעיר ביותר חייב להיות מוצג באינטרנט. בהתאם עלה ביקוש להקמת אתרים מכל מיני סוגים והמגמה הזאת ממשיכה גם עכשיו. אבל דבר אחד מעניין שחוזר על עצמו , שאנשים במיוחד חדשים בתחום דיגיטלי רוצים לקבל תוצאות טובות בלי להשקיע בהקמת האתר ובקידומו. לכן החלטנו קצת לפתוח את הנושא.

אחסון אתרים וורדפרס

היום חושב יותר מתמיד להראות נוכחות באינטרנט גם כאתר וגם ברשתות חברתיות למיניהן. כמובן שניתן לפרסם ולמכור את השירותים או את המוצרים שלכם בערת רשתות חברתיות. לא פעם ראינו, איך מפרסמים בקובצות וואטספ שיש ימי מכירה או כל מיני מבצעים. אבל תסכימו שאתר זה נראה יותר רציני ומכובד. הוא יכול להיות מחובר למערכת סליקה ובכך מאפשר רכישות והזמנות אונליין. אך במידה ואתר לא תראה מסודר ונוח לשימוש, הסיכוי מאוד גבוה שגולשים יעזבו אותו במהירה בלי לבצע אף פעולה.

אז מה צריך בשביל שאתר יהיה טוב?

קודם כל תחליטו מה תהיה המטרה של האתר. האם אתם רוצים שאתר יהיה כמו כרטיס ביקור דיגיטלי ולהזמנת שירות או מצורים גולשים צריכים להשאיר פרטים או לצלצל. מקרה אחר אם אתם רוצים שיבצעו רכישה או הזמנה דרך האתר? זה יהיה חשוב להגיד למי שיקים את האתר וכמובן שזה גם משפיעה על מחיר של הקמה ותחזוקה. לפני שתתחילו בתהליך בניית האתר תצטרכו לבחור פלטפורמה מתאימה. היום הכי נפוצה נחשבת פלטפורמה בשם וורדפרס. היא מאוד נוחה וידידותית למשתמש וגם למנוע חיפוש כמו גוגל, YANDEX ועוד. בנוסף אתם תצטרכו לרכוש חבילת אחסון אתרים וורדפרס וכמובן לבחור ולרכוש דומיין.

שירותים נוספים

שלב הבא הקמת אתר בפועל. לפני שתבחרו תבנית של האתר, או במילים הפשוטות איך האתר יראה, מומלץ מאוד לדפדף באינטרנט אתרים באותו תחום ולראות מה מוצאי חן בעיניכם ומה פחות. כך תגיעו להחלטה איך האתר שלכם אמור להראות.

לאחר בניית האתר תצטרכו לחשוב על ניהול ותחזוקה. זה אומר שבשביל שאתר יתקדם במערכות חיפוש אתם צריכים לעלות לאתר בתדירות קבוע פחות או יותר תכנים. התכנים אמורים להיות שימושיים ויעילים עבור הגולשים. אל תנסו להספים את האתר שלכם בביטוי מפתח, זה לא יעבוד. כל מנועי חיפוש ובמיוחד גוגל אוהבים ומעריכים תוכן עם ערך. אתם יכולים לכתוב את התוכן לבד או להזמין אצל כותבי התוכן. בעניין של קידום גם קיימות מספר אופציות. מכיוון שמערכת וורדפרס היא באמת מערכת לא קשה, ניתן לעבור קורס קידום אתרים לבעלי העסקים ולדעת לקדם את האתר לבד. זה יכול מאוד להתאים אם יש לכם זמן פנוי לזה. במידה ולא אז תבחרו בחברה שמתמחה בקידום אתרים ותשכירו את שירותיה. נכון שזו הוצאה קבועה אך יחד עם זאת זה משחרר לכם זמן פנוי לדברים אחרים.

תזכרו שגם אם אתם עסק קטן בתחילת הדרך, עדיף להשקיע באתר מלכתחילה כי רק כך זה יגיעו תוצאות.

פנו אלינו לקבל ייעוץ והכוונה בנושא בטלפון:

03-9763333

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך