גיבוי מידע בענן – למה זה חשוב לכותבי תוכן

עם התפתחות עולם הטכנולוגיות, עם פריסת תשתיות אינטרנט המובבות על הסיבים, יותר ויותר אנשים נכנסים לעבוד לעולם הדיגיטל. 

כמו כל אנשי דיגיטל, גם כותבי תוכן אמורים להיות בטוחים, שההזמנות והפרויקטים שלהם לא ילכו לאיבוד, שלא יקלעו למצב, שבו המחשב יפסיק לעבוד ויזדקקו לשירותי שחזור מידע. בשביל למנוע את הסיטואציה הנוראית הזאת – כדאי לכן להכיר לעומק את הנושא של גיבוי בענן.

קודם כל נסביר מה זה גיבוי בענן? למעשה, זה שירות של אחסון מידע וקבצים שלכם במקום אחר, עם גישה לנתונים האלו ללא הגבלה, אך בתנאי שיש חיבור לרשת. גיבוי מידע בענן – למה זה חשוב לכותבי תוכןעם התפתחות עולם הטכנולוגיות במחשבים של אנשים התחיל להצטבר מידע רב בזיכרון של מחשב וזה עוד לפני עבודות ופרויקטים שאנשים עצמם רוצים לשמור. אבל יחד עם זאת עדיין לא המציאו אף טכנולוגיה שהיא תהיה ללא תקלות כלל, לכן תמיד חייבים לעשות גיבוי לנתונים חשובים.

נושא הגיבוי הפך עם השנים ליותר ויותר רלוונטי. פעם היה מספיק להעביר את הנתונים לשמירה לדיסק און קי. הוותיקים, שביניהם בוודאי זוכרים, שלפני כמה שנים הנפח של מתקני זיכרון חיצוני היה קטן פי כמה מי מה שאנחנו מכירים היום. בעקבות כך, שלפעמים גם מתקני זיכרון חיצוני אינם מוגנים מפני תקלות התפתח ענף של גיבוי בענן.

גיבוי בענן יכול להתאים לכל אחד ואחד, גם לאנשים פרטיים, המעוניינים לשמור מסמכים, תמונות, קטעי וידאו ועוד וגם למגזר העסקי. כאשר כל עסק, בהתאם לעיסוק יכול לשמור בענן נתוני לקוחות, תכניות לעתיד, פרויקטים מגוונים ועוד ועוד…. אף אחד לא רוצה לקחת סיכון לאבד את בסיס הנתונים החושב הזה.

שירותים נוספים

אידיאלי לרכוש שירותי חברה, שמציעה גיבוי גם בענן וגם גיבוי מקומי, מכיוון שלכל סוג של גיבוי יש יתרונות וחסרונות משלו. כך למשל, גיבוי בענן מתאפיין בנגישות נוחה וקלה מכל מקום בעולם, רק להזכירכם בתנאי שיש גישה לרשת. גם אין צורך להחזיק מחשבים, לתפוס חדרים עם ציוד המיוחד.

כמו כן, כאשר אתם רוכשים שירותי גיבוי בענן, אז אתם מקבלים גמישות מסוימת, שזה אומר שבמידה ויחסיר לכם נפח האחסון, תמיד ניתן לשנות ולעדכן את החבילה ללא צורך ברכישת ציוד נוסף. כמו כן אתם לא צריכים לתחזק ולתפל מערכת, יש צוות של חברה, ששכרתם את שירותיה, שהוא ידאג לכל הדברים האלו.

עוד דבר, שהוא מאוד חשוב – זה נושא של אבטחת המידע. בזמן כאוס ופריצות מרובות, זה נושא מאוד חם. אף אחד אינו מעוניין, שהמידע יהיה נגיש לצד שלישי, מתחרים ועוד.

משתמע מכך, שפתרון גיבוי בענן, הוא פתרון נוח, יעיל ונגיש. מה שנשאר לעשות, זה רק לבחור חברה, שתספק את שירותי גיבוי. דרך אגב, כיום בשוק ישנן חברות, שמציעות חבילות גיבוי שכוללות גם גיבוי בענן וגם גיבוי מקומי במקביל, שזה יכול להיות הפתרון האידיאלי עבורכם.

 

צור קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך