מה זה אחסון אתרים?

בחירה של חברה לאחסון אתרים הינו שלב הבסיסי בתהליך הקמת האתר. כמו כן, לשלב הזה יש השפעה רבה גם על הצלחת האתר ועל העסק כולו. כדאי לבחור חבילת אחסון טובה ומספקת, חשוב להבין על אילו קריטריונים חייבים לשים לב.

בואו נתחיל. לפני שאתם חותמים על חוזה תבררו האם לחברה יש שרתים מהירים ומאובטחים. עניין הזה ניתן לבדוק בעזרת חיפוש בגוגל וגם בעזרת בירור מול הלקוחות הקיימים באותה חברה. אם אתם מצאתם בגוגל כתבות על כך שהיו פריצות למערך שרתים של החברה ולא פעם אחד, אז עדיף להתרחק.

שירותים נוספים

דבר נוסף שחשוב לבדוק אצל חברת אחסון אתרים, אם היא מבצעת גיבויים ומה התדירות. נכון להיום מומלץ שחברת אחסון תבצע לפחות גיבוי יומי אחד. כי אומנם הטכנולוגיות היום יותר מתקדמות אבל עדיין יש לפעמים תקלות, לכן מאוד חשובה יכולות להחזיר אתר לתפקוד מלא בצורה מהירה ביותר.

מה זה אחסון אתרים

קריטריון נוסף, שאליו חשוב לא לוותר, זה זמינות ומקצועיות של שירות לקוחות ותמיכה טכנית. בעדן שבו תחרות הולכת וגודלת בין העסקים וארגונים חשוב שהנכס הדיגיטלי שלכם יהיה זמין 24/7. מכך נובע שגם מערך התמיכה אמור לעבוד במתכונת דומה. חברה טובה מציעה את התמיכה הטכנית 24/7 ולא משנה באיזו דרך מבוצעת הפנייה. לעתים זו שיחת טלפון ולעתים זה פנייה דרך המערכת און ליין, הנקודה כאן שתקבלו תשובה דיי מהר.

חלק לא פחות חשוב בתהליך בחירת חברת אחסון, מגוון החבילות. תמיד מומלץ להתחיל מחבילה שמספקת את הצרכים של העסק נכון להיום, ובמידת הצורך לשדרג בהמשך. אם אתם בתחילת הדרך אז כל שק של הוצאה יהי משמעותי, לכן תאבחנו את הדרישות של העסק ותבחרו חבילה בהתאם, לא כדאי לקחת משהו שיכול להיות יצטרכו בהמשך. ברב החברות ניתן לשדרג חבילת אחסון תוך מספר שעות בודדות וזה ממש לא עניין קריטי.

כפי שכבר נאמר, אפשר וצריך לחפש ביקורות על החברה בגוגל, אבל יחד עם זאת חשוב לקחת את כל המידע שתמצאו בערבון מוגבל, משום שלעתים המתחרים "מלכלכים" אחד על השני.

כבונוס, ישנם חברות שמאפשרות גם רכישת דומיין דרכם, כך תקבלו חבילה מלאה במקום אחד ויהיה לכם קל להתנהל מול הספק.

טיפ אחד חשוב, שלא כל כך קשור לכך איזו חברת אחסון תבחרו, אלא יותר על התנהלות נכונה. תמיד תזכרו ותדרשו שגם הדומיין וגם חבילת אחסון יהיו רשומים על שמכם או על שם העסק שלכם וגם שתהייה לכם גישה ברמת מנהלים. ההמלצה החמה הזאת תאפשר לכם למנוע בעיות בעתיד.

צור קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך